Tietoa Norssin vanhempainyhdistyksestä

Tampereen Normaalikoulun vanhemmat ry pyrkii toiminta-ajatuksensa mukaisesti:

• edistämään oppilaiden, vanhempien ja koulun välistä yhteistoimintaa
  • tukemaan koteja ja koulua niiden pyrkimyksessä luoda lapsille hyvä oppimis- ja kasvuympäristö sekä edistämään heidän tasapainoista ja monipuolista kehitystään
  • tuomaan esiin vanhempien kannanottoja koulua ja kasvatusta koskevissa kysymyksissä
  • toimimaan vanhempien ja oppilaiden yhteistoimintaelimenä

Tule sinäkin mukaan!

Miten toiminta näkyy koululaisesi arjessa?

• Järjestämme koululaisille kerhoja mm. sirkuskerho, musakerho jne.
  • Tuemme luokkien retkiä
  • Hankimme välituntivälineitä
  • Organisoimme vanhojen tanssien kahvituksen
  • Olemme mukana järjestämässä tapahtumia, esim. Wiinikan Wappu ja talvitapahtuma
  • Jaamme keväisin stipendejä sekä kukitamme koulunsa päättäviä

Vanhempainyhdistyksen perusidea onkin mahdollistaa kaikille oppilaille mukava ja toimiva kouluympäristö ja olla yksi lisäkäsi koulun suuntaan. Toimintamme pohjautuu yhdessä tekemiseen ja oivaltamiseen ja haluamme luoda matalankynnyksen mahdollisuuden kaikille vanhemmille tulla mukaan vanhempainyhdistystoimintaan!

Uusien aktiivien haku

Uusi vanhempainyhdistys starttaa lokakuun alussa ja haluamme kutsua juuri sinut mukaan toimintaan!

Mukaan voi tulla joko hallitukseen tai vaikka vain kertaluontoisesti auttamaan eri tapahtumissa.

Hallitus kokoontuu noin joka toinen kuukausi ja kokouksissa käymme läpi ajankohtaisia asioita koskien mm. kerhoja, avustuksia, koulun asioita jne. Ryppyotsaisesti emme kokouksissa istu eli kaikki uudet rohkeasti mukaan! Uuden yhdistyksen myötä on paljon paikkoja auki niin rivihallituslaisena kuin puheenjohtajana, varapuheenjohtajana, sihteerinä, kerhovastavana jne. Tule siis mukaan tekemään omanäköistäsi uutta vanhempainyhdistystä!

Myös kertaluontoisesti olet tervetullut mukaan auttamaan! Jos tykkäät organisoida tapahtumia tai sinulla on loistava kerhoidea tai kerhonvetäjä tiedossa, niin kerro se myös meille! Tai tykkäät touhuta keittiössä tai auttaa vaikka ilmapallojen täytössä. Meiltä löytyy aina jotain pientä puuhaa, joka ei vie sinulta kuin hetken, mutta on iso apu koko yhdistykselle.